Sado lift Europa!

Kapotte Slippers

Na weer eens een heel verhaal te hebben getikt besloot deze website het verhaal toch maar niet te plaatsen (iets wat me helaas al vaker is overkomen; normaal onthoud ik altijd wel even om te kopieren, maar ben op het moment te gaar om gezond te kunnen functioneren), dus houd ik het nu even bij het meest essentiele.

Pap, je slippers hebben de reis niet overleefd. In Hue besloten ze mijn geslenter niet langer aan te kunnen, dus daar zijn ze in de overstroomde straten overleden. Natuurlijk geen probleem, want een Vietnamees sprong direct van zijn scooter om de zijne aan mij te verkopen. Voor 75.000 dong heb ik de zijne maar overgekocht, en de jouwe heeft hij ergens in de goot gedumpt. Als ik thuis kom krijg je dus een nieuw paar slippers die volgens de beste jongen zeker $20 waard zijn!

Reacties

Reacties

Pap

Geef niet joh. Hebben die slippers het toch mooi tot in Vietnam volgehouden. Volgens mij had je op dat moment meer aan kaplaarzen gehad.

sandra

Hai Dennis,
ik geloof het graag dat je nu ff geen zin meer heb om teschrijven,
ik vindt dat je het nog steeds goed vol houd om keer op keer iets teschrijven,En wat die slippers betreft heb je zeker geen grote voet dat je ze dan zomaar past?
nou Dennis tot de volgende keer,
doeggggggggggg

Pap

Voor je gelezen in het dagblad De Pers van vandaag: De Chinese stad Shanghai blijft ondanks de financiele crisis het aantal wolkenkrabbers uitbreiden. Morgen begint de bouw van de hoogste Chinese toren (632 meter). Dit vergt een investering van meer dan 2 miljard euro. De ontwikkelaars hopen dat bedrag onder meer met overheidssteun bij elkaar te krijgen. De toren is waarschijnlijk in 2014 klaar.

Henk en Truus

Hallo Dennis
Nog een gelukkie dat die slippers het daar begaven.Hier had je zeker beste koude voeten gekregen !Je hoeft je vader trouwens geen nieuwe slippers terug te geven hoor. Hij koopt bij FEYENOORD wel een paar nieuwe,die zijn daar toch in de opruiming !! (krijg ik reactie op !!!)We wachten weer op je volgende bericht.groetjes he, mazzel

Leendert

Ey dennis, wat krijgen we nou?? Geen 2 a4tjes text, schrijven zal je...schrijven kreng...ehm..nou, misschien ook niet :P

Heb je nog wat meegekregen over die gebeurtenissen in Thailland? Misschien maar goed dat jij daar niet meer ziet, was daar enkele dagen geleden een soort terroristische klopjacht op westerse toeristen, meer als 100 doden.

Laters

martin

hallo dennis ik hoop dat het goed gaat met je .net als je vaders slippers,die waren al kapot toen hij samen met mij een jaar of 5 geleden over het circuit van zandvoort liepen ,dus geen paniek
mvg martin

karin

hoi dennis vorige week de hele familie onder de schaar gehad wat dus betekent dat jij over de helft van je reis bent de volgende keer dat ik bij jullie kom knippen ben jij alweer thuis te tijd vliegt voorbij geniet er nog even van groetje van karin

Henk (buurman) Wuijster

Leuk je verhalen te lezen. Geniet van je reis.
Nu weet ik waarom je vader op blote voeten loopt...
Groet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!