Sado lift Europa!

Vertraging

Vandaag was de bedoeling om de boot te nemen naar Hokkaido, maar dat gaat helaas niet door. De bootvaart niet vanwegehet feit dat het kennelijk een nationale feestdag is.Gelukkig waren er een paar Japanese mensen die mij wel wilde opvangen. Ik heb dus nu al mijn eerste lift te pakken, en ook mijn eerste slaapplek. Dit tik ik dan ook vanuit een klein, knus Japans huisje waar de hele familie woont. Meer volgt, want ik houd het nu even kort. Volgens mij gaan ze nu een heel groot feestmaal maken. ;-)

http://fujieda821.exblog.jp/12111508/

Reacties

Reacties

karin

hoi Dennis geniet van je feestmaal en gezelschap pech dat die boot niet vaart maar ja dan kom je toch gewoon een dagje later aan de overkant.

groetjes Karin

sandra

ach dennis wat maak het uit,

een feestmaal zou ikook niet overslaan,

gr sandra

pap en mam

hoi dennis,

je valt dus met je neus in de japanse boter. doe de familie mikado maar de groeten. take care.

Tim de Bruijn

Kijk, de reis neemt nu al eigen richting. :) Dat gaat de goede kant op!

Henk en Truus Mijnhart

Hallo Dennis, Laat die boot maar even wachten.Gratis een lift en een feestmaal plus nog gratis overnachting en natuurlijk nog wat Japanse les ! Is toch mooi meegenomen !!! Je komt toch wel aan de overkant.je hebt gewoon mazzel. Groetjes Henk en Truus

Co Hartensveld

Hoi, Dennis.
Vandaag de eerste keer dat ik naar je site kijk.Wat goed van je dat je deze bijzondere reis maakt.
Op de foto`s zag ik dat je mams een oud collega van me is.Dat betekent (vind ik) alsof ik je een beetje ken.Misschien omdat ik ook moeder ben.
Hèèèl veel succes. En doe voorzichtig hè.Denk vooral goed na, voordat je een belangrijke beslissing moet nemen.
Groetjes.

Ria

Hallo Dennis,

Door ons lokaal krantje werd ik nieuwsgierig naar je verhaal.
Zelf ben ik al 3 x in Japan geweest.
Zou er zo weer zin in krijgen.
Misschien volgend jaar weer.
Groetjes

Rob

Chillheid! I'm so jealous!

???????

????????????????
????????????????
???????????
??????????
??????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!