Sado lift Europa!

Volgende trip!

Na de Vertical Orgasm trip met Tim en friends in april 2007 (New York, Chicago en Philadelphia, check links voor de foto's van Tim), de daar op volgende solotrip naar Tokyo in mei van datzelfde jaar, en de terugkeer naar Japan (Tokyo smaakte naar meer!) en tevens een bezoek aan Hong Kong april/mei dit jaar, is het later dit jaar tijd voor de grote reis richting Zuid-Oost Azië!

De reis zal 8 oktober beginnen met een vlucht naar Seoul, Zuid-Korea. Na een kort bezoek aan deze gigantische metropool (enkel in omvang overtroffen door Tokyo!) zal ik dan 14 oktober doorvliegen naar Bangkok. De reis terug staat nu op 2 januari, dus heb ik 3 maanden de tijd om me aldaar te vermaken. Uiteraard zal ik niet enkel in Thailand blijven, maar waar het schip uiteindelijk zal stranden, dat zien we tegen die tijd wel. Zeker is dat mijn visa-upon-arrival slechts 30 dagen geldig zal zijn, dus na die periode moet ik toch een ander land induiken!

Voorlopig heb ik nog 2 maanden werken voor de boeg -- ik kan enkel hopen dat de zomer blijft tegenvallen zodat ik niet van de hitte omkom in de kassen. Dat zou sneu zijn. Kan ik me in deze tijd ook mooi gaan bekommeren om de benodigde inentingen, het leren zeggen 'ik spreek geen Thais' in het Thais (en me te bedenken of dat eigenlijk wel logisch consistent is) en het vliegtickets jagen op AirAsia.com.

Vergeet niet de moeite te nemen je op te geven voor de mailinglijst (...you know you want it)!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!