Sado lift Europa!

Japan 2009 - Liftend door Japan

Aardappel Bentou (Japanse lunchbox)

Reacties

Reacties

Opa

Een foto die gemaakt is in een patattent in Rozenburg?

Henk en Truus

Het is me te ver van huis,anders kwam ik even mee eten.Alleen met de stokjes eten zal wel wat problemen geven,maar dat had jij natuurlijl al lang onder de knie

Henk en Truus

is me te ver weg,anders had ik wel willen aanschuiven,alleen met de stokjes eten lijkt mij wat problematisch,maar dat had jij natuurlijk allang geleerd

Ria

Met stokjes eten is snel geleerd. Als je maar genoeg honger hebt. En het eten is erg lekker.

Rob

Haha, dit is wel de blijste foto ooit haha, ik krijg er gewoon een smile van

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!