Sado lift Europa!

De grote Sado-lift-Japan filmavond


Reisblog Verkiezing 2010

Ja mensen!

Vanwege stormloop aan het front zal er op twee avonden mogelijkheid zijn om het filmmateriaal te zien van mijn liftreis door Japan. Ik vermoed dat het totale beeldmateriaal zo'n 3 uur zal tellen, maar vrees niet, er zullen ook veel doorspoelmomenten zijn (beelden waarin ik liedjes zing in de karaoke maken aleen uur van dat materiaal op, dus...). Aangezien de familie aan mijn moeder's kant nogal omvangrijk is en het huis een beperkt aantal mensen kan bevatten, zal erop twee avonden kans zijn mijn avonturen te aanschouwen.

Voor de gehele familie (alles dus wat 'Prooi' of 'Van Ast' als achternaam heeft) maak ik op zaterdag 16 (edit: bedankt pap)januari vanaf een uur of 6 wat van mijn tijd vrij. Mijn moeder neemt telefoontjes aan, dus bel haar.

Voor al mijn vriendjes (en natuurlijk zeker ookvriendinnetjes en leden van Stichting Sado)is er op de 23e (een zaterdag) tijd. Waarschijnlijk ergens in de middag aangezien Rozenburg nogal lastig bereikbaar is. Mensen kunnen dan optioneel ook blijven eten voor ze weer naar huis gaan. Ik zal nog wel wat mails versturen aangezien veel van jullie niet in de mailinglijst staan. Wie wil komen op deze dag kan ook berichtje achterlaten op deze blog en dan contacteer ik je wel.

Graag tot ziens!

Reacties

Reacties

Karin

hoi Dennis ik voeg me in het rijtje dat je het beste wenst voor 2010 voor jou zit je reis er bijna op ik zal je verhalen wel missen.
goede reis terug en de groetjes van Karin

Ger

Zal kijken of ik met het openbaar vervoer bij je huis kan komen ;)

Leendert

Hey kerel,

Ik wil zeker een reis-update met beeldmateriaal van je hebben, alleen ben ik op beide data verhinderd.
Op de 26ste vlieg ik hoogstwaarschijnlijk met linda naar Beijing! =)

groeten,
Leendert

John Prooi

Oplettende familieleden zal het wellicht zijn opgevallen dat de filmavond niet op 14 maar op zaterdag 16 januari zal worden gehouden.

Tim de Bruijn

Is een afvaardiging van de fundamentalistische Rotterdam ook welkom?

Opa

WELKOM THUIS

oma en opa

John, Ada en Wesley

Beste mensen,

Nog even en dan zit het drie maanden durende avontuur voor Dennis er op. We hopen dat de terugreis volgens schema verloopt, want Dennis heeft vanaf Hong Kong een tussenlanding op het vliegveld Charles de Gaulle, Parijs. Daar was het gisteren een chaos door de winter die momenteel Europa in zijn greep heeft.

We willen hierbij iedereen bedanken voor de support die Dennis en wij van jullie ontvingen. Voor Dennis wachten de dingen van alle dag en hij zal ongetwijfeld weer veel tomantenkistjes gaan vullen voor zijn volgende reis. Wellicht zien we jullie bij één van de filmavonden en anders tot ziens!

Opa

THE EAGLE HAS LANDED

hasse timp

Hallo Sado,

Ik was zelf ju-hachi dome in Japan, en je berichten wekken nosta;gie bij me op. De meeste van mijn reizen waren liftend; en wel van de noordelijkste punt vam Hokkaido tot Iriomoto Jima vlak bij Taiwan.
Ik woon sinds mijn repatriatie in Roosendaal tussen Berg op Zoom en Breda.
Als je weer thuis bent bel ik je graag op. Of als je in Japan een land line (vaste telefoon) kunt lenen, bel ik je daar graag. Ik heb nog een paar tips voor je.
Gamba te.
hassetimp@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!