Sado lift Europa!

Pelgrimstocht

Een dag in het leven van een pelgrim.

Reacties

Reacties

Hanke

Jajaja ik zie het al, stukje vooruit....stukje achteruit....stil staan....weer vooruit....beetje kletsen....hahaha cool hoor Dennis ook al begrijp ik geen snars van wat je zegt :)

Inge Krooswijk

Schitterend Dennis
Versta er geen woord van maar je gezicht spreekt boekdelen
Groetjes fijne reis verder

ger

Kijk je uit dat je ook geen wandelstok in je oog krijgt ;)

Go Pikachu, nog ff en je bent Raichu.

Elly

Ik krijg er echt zin in als ik deze beelden zie! Krijg heimwee naar Japan; ben er 3 keer geweest. Heb in 2007 Fujisan beklommen en gelopen in het noorden: Aomori.
Ben me nu aan t voorbereden voor de Shikoku tempeltocht.
ben ook benieuwd naar je andee avonturen!
Groet, Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!